fredag 20 mars 2009

Redo för helg

Anteckningar inför tentan sammanfattade (nästan), lägenheten städad, räkningarna betalda, nu är jag redo för helg! En helg som väl iofs kommer innehålla en del plugg, men även annat trevligt såsom sushi med svärmor och svärbror(?) med familj, firande av 6 månaders kärlek med middag och födelsedagsfest+inflyttningsfest och så kanske en liten överraskning...?

Nu ska jag inleda helgen med en löptur i det fina vårvädret. Hoppas de senaste dagarnas förkylningstendenser flyger sin kos.

Trevlig helg och njuuut av vårsolen!

2 kommentarer:

  1. Svåger tror jag det heter. Så det blev inget styrkepass på Friskis alltså? Vi ses snart och då ska det bannemig ätas sushi :)

    SvaraRadera
  2. Erik >> Äh, petitesser. Nepp, vårsolen lockade mer och när jag dessutom fick sällskap var det inget snack. Nu kommr jag till dig - hungrig på sushi som få.

    SvaraRadera