tisdag 24 mars 2009

Aprilväder

Hade precis klätt på mig ytterkläderna för att ta en cykeltur till Willys för att storhandla. Det var ju trots allt sol och handlingslistan är lite väl lång för att inhandlas på Hemköp på Västertorg den 24:e. Tittar ut genom fönstret en sista gång och vad ser jag? Jo, snö/hagel åt alla håll - på tvären, på längden, ja till och med uppåt. Av med ytterkläderna igen, jag vägrar att gå ut i detta väder! 10 min senare är det sol och fint igen, funderar på om jag ändå ska bege mig iväg. Som tur var tog jag mitt förnuft till fånga. Nu vräker det ner/upp/åt sidsan igen. Är det detta som kallas aprilväder?

För övrigt är jag nöjd med att tentan är avklarad och till och med kändes riktigt bra. Ser fram emot nästa kurs - Diabetes Mellitus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar