söndag 8 mars 2009

Glömsk

Förra veckan när jag och Erik var i Sthlm och shoppade provade jag en tröja på Mango. När vi var på väg hem upptäckte jag att jag måste glömt mitt halsband i provhytten. Erik insisterade på att ringa till affären och fråga om de hade hittat det. Det hade de och de lovade att lägga undan det i mitt namn. Idag fick jag tillbaka det av Eriks snälle bror Johan som varit och hämtat det. I affären var de tydligen överlyckliga över att någon lämnat in något upphittat.


Halsbandet (som jag för övrigt fått gratis när jag gav min mamma en Hus&Hem-prenumeration) låg i en sammetspåse inslagen i papper och nedstoppad i en påse. Tack snälla MANGO!

2 kommentarer:

  1. Sicken service!

    (Var tvungen att testa att kommentera och om du kan läsa det här så betyder det väl att jag lyckades.) :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan man verkligen säga. Det funkade:)

    SvaraRadera