onsdag 16 september 2009

Cupcakesparty!

Våran alldeles egen mini-Leila Jojo fyllde 25 år igår och bjöd då in hela dietistligan på cupcakesparty! Som vanligt var uppslutningen hög när det bjuds på kalas; semmelfrossa, tårtkalas, cupcakes då kommer vi!














Min favorit och även vinnare i omröstningen blev "Ginger-carrot-walnut", men alla var fantastiskt goda! Snälla vänner som jag har så var ALLT glutenfritt : ) Muffinskoman var stor under de fyra föreläsningstimmarna under eftermiddagen.

2 kommentarer:

  1. Mmm ser mumsigt ut! Efter detta har det banne mig bildats en klassisk betingning till din blogg för mig.. Varje gång jag ser den så dregglar jag! Hahahaa!! (nörd jag vet)

    SvaraRadera
  2. Jojo>> Det är ju du som har bakat! Du borde få en betingning till dig själv;)

    SvaraRadera